•  

ŽSR Beluša - Púchov, SO 41.33.13

GEOMUR - TW1

Objekt:  SO 41.33.13 Žst. Beluša, cestný most nad žel. Traťou v nžkm 151,754 (sžkm 152,493)
Typ opornej konštrukcie:  GEOMUR® - TW1
Sklon líca:    86°
Povrch líca tvaroviek:    štiepaný
Rok realizácie:  2013 - 2014
Plocha múru:    532,03 m2
Maximálna výška:   6,9 m

Opis zákazky:
V rámci modernizácie železničnej trate sa uvažuje so zrušením všetkých úrovňových priecestí na tratí. To sa týkalo aj jestvujúceho priecestia v sžkm 145,220 a jeho nahradením novým mimoúrovňovým krížením železničnej trate. Mostný objekt je navrhnutý ako dvojpoľový o rozpätiach polí 20,5 + 20,5 m. Vo svojom prvom poli premosťuje železničnú trať a v druhom poli cestnú komunikáciu.
Spodná stavba pozostáva z dvoch krajných opôr a jednej vnútornej podpery. Krajné opory 1 a 3 sú zakladané na pracovnej plošine po vybudovaní vystuženého oporného múru zo systému GEOMUR® – TW1. Opora je založená na mikropilótach dĺžky 12 m usporiadaných v dvoch radoch s osovou vzdialenosťou 1,00 m.
Svah násypového telesa komunikácie bude v mieste opory mosta č. 1 a 3 ukončený vystuženým oporným múrom zo systému GEOMUR® – TW1. Jedná sa ucelený konštrukčný systém, ktorý je tvorený z lícových betónových prefabrikátov a bloku vystuženej zeminy s tuhými monolitickými jednoosovými HDPE geomrežami Tensar typ RE500.
 

 Referenčné stavby / ŽSR Beluša - Púchov, SO 41.33.13 - foto
 Referenčné stavby / ŽSR Beluša - Púchov, SO 41.33.13 - foto
 Referenčné stavby / ŽSR Beluša - Púchov, SO 41.33.13 - foto
 Referenčné stavby / ŽSR Beluša - Púchov, SO 41.33.13 - foto
 Referenčné stavby / ŽSR Beluša - Púchov, SO 41.33.13 - foto
 Referenčné stavby / ŽSR Beluša - Púchov, SO 41.33.13 - foto